Jeg bekræfter min tid, men min app registrerer det ikke!
Vi følger alle mangler på bekræftelser og udsender hver dag venlige henstillinger. Det gør vi i den første tid af RESPEKT:BEKRÆFT kampagnen.
Virker ikke?
Registrering gennem app virker hos alle.
Enkelte oplyser, at der har bekræftet, men at app ikke registrerer bekræftelsen.
Det kan kun lade sig gøre, hvis man klikker på “Godkend” i stedet for “Bekræft”, så husk dette – benyt “Bekræft”.
Geninstallation af app
Enkelte kan ikke få selve app’en til at virke. I så fald afinstallér og geninstallér Golfbox’ app.
Der skal bekræftes
Og uanset hvad, så skal du bekræfte din tid på en af tre måder:
- på en app i din mobiltelefon eller i GolfBox (virker dette ikke, skal du benytte en af de andre metoder herunder)
- på en af klubbens to GolfBox automater (i hall og vognport ved omklædningsrum)
- evt. melde det til en Bane Marshall, i shoppen eller i sekretariatet, som bekræfter for dig
Hver enkelt spiller i bolden skal bekræfte sin egen tid.
Sanktioner ved manglende bekræftelse eller fremmøde
- Vi følger, om tider bliver bekræftet, og om du benytter din bookede tid.
- Vi giver en venlig henstilling, hvis det ikke er tilfældet.
- I gentagne tilfælde kan der falde en advarsel. Efter gentagne advarsler kan der indstilles til en karantæne fra at kunne booke tider på klubbens anlæg.