Ny ordning ved manglende bekræftelse af tider i GolfBox

AF LARS BORG

Der er desværre alt for mange, der ikke bekræfter deres bestilte tid i GolfBox. De sidste måneder har der været omkring 20 medlemmer om dagen, der ikke bekræfter. Det er for mange.

NY ORDNING
Derfor er det besluttet, at indføre en ny ordning, som med held er blevet benyttet i andre klubber.
Fra 1. oktober 2022 vil 3 eller flere ikke bekræftede tider i en kalendermåned betyde, at muligheden for at bestille tid på vores baner i GolfBox uden yderligere varsel låses.

GENÅBNING
For at få åbnet for bestilling igen, skal der betales 50 kr. til klubben enten ved personlig fremmøde på Sekretariatet eller ved betaling via mobilpay 76394. Ved betaling via mobilpay anføres navn og medlemsnummer.
Selvom muligheden for at bestille tid låses, kan du stadig spille på banerne, hvis tiden er ledig. Du kan også bruge klubbens træningsfaciliterer, du kan blot ikke booke.

TERMINALER
Som udgangspunkt er det de tre terminaler i Hall, foran ved omklædningsrum eller i Flaghus, hvor du bekræfter.

APP
Du kan også gøre det via GolfBox app, men da enkelte kan opleve udfordringer med dette, så er terminalerne der man bekræfter.
Login i App’en med dit medlemsnummer og password til GolfBox.

• Klik på TIDSBESTILLING og dernæst MINE TIDER
• Her kan du se alle dine bookede tider. Vælg dernæst den tid, du ønsker at bekræfte.
• Klik på BEKRÆFT
• Når der kommer en besked op, med STARTTIDEN ER NU BEKRÆFTET, er din tid bekræftet, og du behøver ikke at bekræfte tiden på touchskærmen.

Det er dit ansvar, at tiden bekræftes. I ganske særlige tilfælde kan du bede Banemarshall om at hjælpe dig eller få ham til at bekræfte tiden.

SPØRGSMÅL
Har du spørgsmål er du velkommen til at maile: Lars-Christian Borg på bma@fggolf.dk

Tilmeld dig vores nyhedsbrev